VELASHAPE ZABIEG WYSZCZUPLAJĄCY

Zabieg głowicą VelaShape to bezinwazyjne urządzenie, które ma potwierdzoną skuteczność działania w zakresie redukcji wymiarów i modelowania sylwetki. Technologia ta skutecznie i bezpiecznie kształtuje sylwetkę, redukuje obwód ciała, jednocześnie poprawiając napięcie i strukturę skóry oraz likwiduje symptomy cellulitu.

Duża skuteczność zabiegów VelaShape osiągana jest dzięki wykorzystaniu działania czterech różnych źródeł energii:

• Podczerwień – podgrzewanie płytkich warstw skóry oraz tkanki tłuszczowej (do 3mm)
  • Podciśnienie – manipulacja skórą, zwiększenie głębokości działania podczerwieni i prądu RF, zwiększenie lokalnego krążenia krwi
  • Masaż mechaniczny – poprawa drenażu limfatycznego i rozrywanie zwłóknień
  • Prąd RF – podgrzewanie tkanki tłuszczowej do 2cm głębokości oraz ujędrnianie skóry
VelaShape kształtuje i wyszczupla Twoją sylwetkę poprawiając wygląd skóry.

Najczęściej wybierane obszary to:

• brzuch (cały brzuch razem z boczkami)
  • uda
  • biodra i pośladki
  • łydki
  • ramiona
  • plecy

Częstotliwość zabiegów
Podstawowa seria to 5 zabiegów w pakiecie. Najlepsze rezultaty osiągamy wykonując jeden zabieg w tygodniu.
Zalecenia w trakcie i po zabiegach:
Zabiegi z wykorzystaniem urządzenia VelaShape nie wymagają znieczulenia, nie wyłączają z życia codziennego, są całkowicie bezpieczne i bezbolesne. Polecane są wszystkim tym, którzy chcą uzyskać zadowalające efekty w szybkim czasie, bez ingerencji chirurgicznej oraz bez wyłączania z życia codziennego i poczucia dyskomfortu.
W trakcie kuracji zaleca się zastosowanie lekkostrawnej diety, wypijanie dużej ilości wody. Wskazana jest aktywność fizyczna, która przyspieszy procesy metaboliczne w organizmie.

Potwierdzający skuteczność działania w zakresie:

• Redukcji wymiarów
  • Redukcji cellulitu
  • Modelowania sylwetki

Przeciwskazania:

• choroby serca, rozrusznik serca lub wszczepialny defibrylator
  • stany nowotworowe
  • implanty metalowe lub inne w obszarze zabiegu
  • ciąża, karmienie piersią 3-6 miesięcy po porodzie
  • zmiany i uszkodzenia skóry w obszarze zabiegu, w tym: owrzodzenia, łuszczyca, wysypka, bliznowce, tatuaże, nienormalne gojenie ran, szczególnie sucha i wrażliwa skóra
  • zaburzenia krwawienia, zakrzepica, cukrzyca
  • miesiączka
  • choroby stymulowane światłem i/lub ciepłem
  • przyjmowanie antybiotyków, zapalenie żył i żylaki

Zalecenia pozabiegowe
Zabiegi z wykorzystaniem urządzenia VelaShapenie wymagają znieczulenia, nie wyłączają z życia codziennego, są całkowicie bezpieczne i bezbolesne. Polecane są wszystkim tym, którzy chcą uzyskać zadowalające efekty w szybkim czasie, bez ingerencji chirurgicznej oraz bez wyłączania z życia codziennego i poczucia dyskomfortu.
W trakcie kuracji zaleca się zastosowanie lekkostrawnej diety, wypijanie dużej ilości wody. Wskazana jest aktywność fizyczna, która przyspieszy procesy metaboliczne.